Benm anlayamadigim şu aslnda nasl oluyorr ? 27 ocak son adet tarihim.ben ogrendigimde 5 haftalik hamileydim ama cinsel.birlikteligi hesapladinda 3 haftalik olmam gerekioduneden 5 5 hafta cikmisti son adet doneminden hesaplandigi icinmi boyle ama cok sacma soncta o 2 hfta icinde benm.bebegm yokdu neden 5 hfta cikti. Yine ilk hamileligndede 15 gun sonrasina birliktelk olmusdu ilk uda yumurtlamaya denk gelio. Ama ben ogrendihmde yine 5 haftalikti halbuki dha kucuk olmasi lazm nasl haftasi onde oluyor cok sacma dglmi.