HusnaNur1107 Kızlarrrrr 16 haftalık hamileyim ve sanki içimde bişey dokunuyo bana ve dün akşam ilk defa baya sert hareketler hissettim ve hep eşim konuştuğunda yapıyo bunu, sizce normalmi ya siz ne zmn hissetmiştiniz
Aloneanqel HusnaNur1107 ilk gebeliğimde 19 + larda .. bu ikinci gebeliği 14-15 gibi hissetmeye başladım çok hafif olarak , şimdi 19 haftalığız bayağı hissediyorum 🥲♥️🙏🏻🧿
Cananyildiz HusnaNur1107 18. Haftada güçlü bir hareketle hissettim öncesinde de ufak tefek değişik şeyler hissediyodum ama anlayamıyodum🥰
Sarahh HusnaNur1107 16 haftadan hissetme başlıyor zaten kızımda 16 yada 17 haftada hissetim oğlumda ise 14 haftada
Kubrace HusnaNur1107 benim ilk gebeliğim ilk hareketini 18. Haftada net olarak hissetmiştim sizinde hissettiğiniz odur muhtemelen artık
durumom2022 Yaa bende 15. Haftama girdiğim ilk gün pıt diye sanki dokundu kaçtı gibi bi his oldu ama bi daha hiç yapmadı. Yanlış mı anladım bebiş miydi bilemedim artık hep hissetmek istiyorum ilk gebeliğim
HusnaNur1107 durumom2022 evet bende ilk başta o mu değilmi diye düşündüm ama bence bebiş çünkü ilk defa öyle Bişey hissettim arada sırada hâlâ yapıyo.🌺