Bet7512 maalesef Canım hiçbir belirtisi yoktu içime doğdu ve alakasız randevum yokken doktora gittim o an öğrendim ne kanamam oldu ne ağrım 🤦🏽♀️Cok sinsi bir durum Rabbim kimselere yaşatmasın onun üstüne 1 sene sonra yine gebe kaldım bu sefer de daha 6,5 haftalıkken onu direkt kaybettim düşük yaptım yattığım yerde 🤦🏽♀️ Sonra tam 6 ay sonra yine hamile kaldım Bu benim 3.gebeligim öncekiler tüp bebekti bu 3.cü normal yolla oldu 🙏🏼😍 cok şükür travmalar hala aklıma gelse de içim rahat gidiyor inşallah rabbim cümlemize kucağımıza almayı nasip eder ♥️♥️🤲🏼 kanamaya takılma o geçecek yeter ki sen bol bol dinlen ayaklarını yukarı koyup yat ilaçlarını hiç ihmal etme