NM_mom Yaptırıyorum, doktorum yasaklamadı. Tek kullanımlık paket açan yerlerde yaptırıyorum ama kendi kendime manikürü temiz yapamıyorum. Aletler makinalarla sterilize edildiği için çok şükür bir problem yaşamadım ama açık malzemelerle yapan bir yere hayatta gitmem Allah korusun kötü sonuçlar doğurabilir