Arkadaşlar 9 haftalık hamileyim ve bugun kemiklerim aşırı ağrıyor üşüttüm heralde. Ağrı kesici falan kullanamıyorum. Bende hafif bi masajın iyi geleceğini düşündüm. Hamileyken masaja giden var mı ve havuza girdiniz mi. Hamama gitmeyi de düşündüm ama öyle cok sıcak bi ortama girmiyecem belkı kese köpük yaptırırm fikirlerinizi almak istiyorum.