Abc34 benim açmayı düşündüğüm post galiba 🤦 ilk gebeliğim de 20 haftadan sonra küçücük bir gobus vardı doğum haftamda bile kimse inanmazdi 39 haftalık olduğuna ama şimdi 12 haftaligim ve 5 aylık gibi bir karnım var daha çok erken değil mi bu kadar sismek normal mi acaba