Haticekosar Merhaba hanımlar ben sezeryan olacağım bugün kontrolüm vardı doktor 38.haftada sezeryana alıyor normalde bana ayın 9una gün verdi ama erken gelecek bebek aşağıya inmiş dedi bende sancılanıp duruyorm ama nts iyi çıktı her an olabilir şuan 37+1 günlük hamileyim bu haftada doğum yapan varmı doktorn dediğinden önce doğum yapıp bebegi sağlıklı olan varmı bu haftada doğunca kuveze falan girermi bilgi verir misiniz tecrübeli anneler
pelin47 Haticekosar bebek aşağıda ama doğum kanalına girmişim rahim ağzı kısalmış mı ? Bende geçen hafta kontrole gittiğimde bebek aşağıda dedi doktor ama kanalda değilmiş şimdi 36 haftalığım inşallah 38 i görürüz
Hande1nur Haticekosar canim öncelikle sağlıkla al kucağına bebisini,üzülme 37 den sonra kilo da vs sorun yoksa bebisler sağlıklı oluyor,37 de tüm gelişimi tamamlanmış oluyormus,daha erken doğupta hayatta kalan çok bebek var dua et annesi bol bol
melekimserra Haticekosar canım bana da 37 de hep dinlen dedi yoksa bu erken gelcek dedi çünkü sezeryan yerim de incelmiş bi haftasır hep yatıyorum şükür 38 oldum dinlenince ağrılarım geçti çok ağrı olunca serum da takmıştı en azından 38 İ görelim dedi
Haticekosar Hande1nur inşallah teşekkür ederim Allah kimseyi evladiyla sinamasin korkuyorum bı tane doğduktan sonra öldü o yüzden korkuyorum şuana kadar bir sıkıntı yok sadece kiloda 300gr geriden geliyor saglikli olsunda onu kafaya takmiyorum
tazebiranne_hg04 Haticekosar bebeği 31. Haftalarda doğup küveze girmeden büyüyen bebekler bile var içiniz rahat olsun 🥰
Fatma17 37 bitince 38 e başlayınca zaten zamanında doğmuş sayılıyor bebekler. Op. Dr. Banu Çiftçinin uygulamasını indirdim oradan takip ediyorum. Bende yarın 37 yi bitiriyorum o yüzden rahatlayacağım bu konuda.
Haticekosar Şuanda 38den gün almış durumdayım 10gun sonra 38.hafta bitiyor 10gun sonra ayın 9una denk geliyor ama ondan öncede olabilirms aşağıda olduğu için rahime baskı yapıyor sancı yapıyor eli kulağında yani heran olabilir