Merhaba ben henüz doğum yapmadım ama doktorum sezaryene gelirken yanınızda korse istiyoruz ama öyle ameliyat korseli falan değil bildiğin normalde de kullandığınız dikdörtgen telsiz kancasız korse dedi. Yanımızda getirdiğimize göre çabuk taktırıyor diye düşündüm ama emin değilim. Bu konuda doktoruma güveniyorum 22 yıldır bu alanda çalışıyor ve iyi bir hastanede hekim.