Hasret_im maalesef 2 gün sonra 2 katina çıkmışolmasi gerekiyor. artmamasina rağmen bide düşmüş. cok üzgünüm ama sağlıklı gebelik gibi görünmüyor. farkli laboratuvar da yaptirdiysan hata olabilir. İnşallah rabbim nasip ederde sağlıklı haberler alırsın