ErenArden Kızlar oğlumdan kalma kıyafetlerimizde sarı lekeleri nasıl çıkarabilirim? Bir gece önceden beyaz sabunu rendeledim kıyafetleri beklettem ertesi gün 40 derecede yıkadım malesef çıkmamışlar. Bir yöntem biliyor musunuz başka acaba?
cileklicookie ErenArden valla bende kizimindan kalma kiyafetleri cikardim hep sari leke vardi bekledikce de kaliplasmis sanieim rende sabunla kaynattim cikmadi leke cikarici kullandik cikmadi camasir suyuylq on yikama yaptim bazilari cikmis bazıları hala duruyor
suslubocu ErenArden ben kosla vanish oxi action konsantre döktüm lekelere başlığıyla sürttüm çoğu lekem çıktı, nadiren çıkmayan oldu
ikicocuklubiranne ErenArden https://ty.gl/lfw1ycc0e0 bu leke çıkarıcıyı denk getirirseniz mutlaka alın. Muhteşem bir leke çıkarıcı.
Mtzkuzum ErenArden bende kızımdan kalmaları arielle kaynattım hiç leke kalmadı sonrada bebek deterjanıyla makinede yıkadım duruladım tertemiz oldular
annesinin_beybisi ErenArden benim de taa evlenirken hastahane çıkışı falan hediye etmislerdi 5 seneye yakın oldu simdi kullanmak nasip olucak daha ama hep sarı lekeler olmuş nasıl cikar bilmiyorum
Mtzkuzum ErenArden rica ederim çokta yorulmadım diğer türlü elinde leke çıkarıcıyı dök çitile derken uğraşacaktım
Mtzkuzum annesinin_beybisi makine de işlem gören lekeler inatçı oluyor içine işliyor eski bir tencere de ocağın üstünde kaynattım eski usül
Grenpeopl ErenArden beywz sabunla yapıp sonrasında kosla ile yıkadım sonrasında da bebek deterjanıyla yıkadım ve hiç bişey kalmadı ☺️ ilk bebeğim yeğenlerimden kalanları giydirecem çoğunluk hepsi yeni gibi oldu valla 🐣