SR2212 https://resimyukle.io/r/mzUDjhZvTj Merhaba. Ben bu ay yumurta takibi yaptırdım. Bat 2 haziran. Bu gün sabah erkenden kaset test yaptım ilk iki üç dakika bekledikden sonra. Umutsuzluğa kapılıp. Testi kaldırdım. Üzerinden 4 saat geçtikden sonra bir dürtü ile testi alıp tekrar bakınca üzerinde ikinci hayalet çizgi gördüm. Hem korkuyorum hem de umutlanmak istemiyorum. Bi bakar mısınız
Zeynebim26 Canım bu markada kuruma çizgisi çıkıyor genelde adet tarihini bekle inşallah vardır ilk 10 dakikada çıkan sonuç önemli hayirlsii olsun inşallah
Tulaysavas1995 Mucizebeklerkennn benim de 4 gün var dün ve bugün yaptım daha belirgin şekilde çift çizgi çıktı ve beklemeden oldu yani kuruma çizgisi olur mu diye de baktım anında silik oldu zaten 3 damla idrar damlattım yanılma nasıl olsun üst üstte olabilir mi ki
Tulaysavas1995 Mucizebeklerkennn erken gebelik testi ile de yaptım anında oda öyle silik oldu biraz daha belirgin tabi
Aysel999 Tulaysavas1995 merhaba ayni durumu bende yawiyorum erken gebelikde hemen cikiyo kasetde 2 3 saat sonra cikti sen kan verdinmi?
Tulaysavas1995 Aysel999 yok vermedim bi kaç güne vericem inşAllah benim ki bundan biraz daha koyu hatta bakalım hayırlısı inşallah vardır
Aysel999 Bfduam genelde 1 aydan bir oluuorum gecen ay hap atdim 28 gun oldum tahminle dun olmam gerekdi 28gune gore normalda 2 gun var bata