gonulcelen glam acaba doktorunuz kim? fiyat alabildiniz mi? Diğer hastanelerde dahil yoksa sadece Acıbadem mi düşünüyorsunuz ?
Semraylmz ✋🏻 Acıbademe gidiyorum erdal beye. İlk başta metroya gidiyodum bebeklerim ikizdi. Hiç bir problem yokken 20. Haftada birinin kalbi durdu doktorun tavrı çok değişikti daha fazla ilgilenmesini daha fazla bilgilendirmesini isterdik aksine biz sormadan bişey demedi. Daha sonra acıbademe gitmeye başladık şuan çok memnunum. Doktor çok bilgili ve bişey sormama gerek kalmadan merak ettiğim herşeyi anlatıyo
glam Semraylmz Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin🙏🏼 benim doktorum dışarıdan, hastane doğum fiyatıyla ilgili bilginiz var mı? Acıbadem babayı doğuma almıyor diye duydum, suit ve standart odasıyla ilgili bilginiz var mı?
Semraylmz glam Eşim acıbademde çalıştığı için indirimli olcak bizim. Normal fiyatı 8 - 12 bin arası diye biliyorum. Doğuma daha 12 hafta falan olduğu için henüz araştırmadım detaylı olarak ama doğuma alıyolar diye biliyorum. İnstagramdan baktığımda doğum fotoğraflarında falan babalarıda gördüm ☺️ Doğum paketiyle alakalı bi sayfa vardı linkini bulunca gönderirim
Semraylmz OzgeOksuz90 Bilmiyorum canım. Eşim orda çalıştığı için indirimli fiyat üzerinden gidiyoruz biz.