gamzeliannee Anne ve bebek sağlığı için önemli bir şey, ihmal edilmemesi gerekiyor bence. Aksi bir durum olursa ona göre müdahale edilir, hastane-doktor seçimi olur. Maddi ve manevi olarak hazırlıklı olmalı insan her şeye. Sadece bebeğin en küçük uzuvlarıma beynine vs. değil ; sizin de organlarınıza rahim ağzınıza vs. bakılıyor. Tarama testlerini yaptırmasanız bile detaylıyı yaptırın diyor doktorlarda genelde. 🙏🏼 Sonradan keşke dememek lazım. Hem onun o minicik suratını görmek için bile değer, çok keyifli oluyor. 🌸