Denizmrt Günaydın arkadaşlar B12 eksikliği çıktı 22 haftalık hamileyim bı sıkıntı yaratır mı acaba bu eksiklik kendi doktoruma attm sonucu bakalım ne önerecek B12 eksikliği olupta ne yapabilirim öneri de bulunabilir misiniz acaba
Nskyhn Denizmrt az önce eşimin adına B12 iğnesi yazdırdım eşimin b12si düşük çıkmış. 5 gün vurulacak doktor düzelir dedi. Her gün 2 tane haşlanmış yumurta tüketin ben öyle yapıyorum hiç düşük çıkmıyor
Pyrz_07 Denizmrt ben haftada bi kere iğne oluyorum çok düşük çıktı doğuma kadar devam edicekmişim iğneye şuan 30+4 haftalığım
Denizmrt Pyrz_07 bende doktora yazdm.musait olunca yazcam dedi merak ediyorum bakalım bana hap mı iğne mi vercek
Pyrz_07 Denizmrt sizin kaç çıktı değeriniz benim 80 çok düşük o yüzden iğne başlattı o daha etkiliymiş
handemie Benim de 101 çıkmıştı b12 balık et yumurta ye dedi özelikle haşlama süt peynir ceviz leblebi bunları tüket dedi bide dil alti verdi cilekli kulaniyorum 4 gundur bakalim 2 ay sonra tekrar bakariz dedi b12 ne
Denizmrt handemie 143 çıkmış benm de multiivitamin içeriğinde varmış onu kullanmaya devam et dedi vitamin kokusundan içermiyodm ama bu gün eksikliği görünce zorla ictm artk inşallah işe yarar bakalım 🙏