Kızlar merhaba, reglime 6 gün kala erken testlerden yaptım silik çıktı, ertesi gün kaset test yaptım onda da ikinci çizgi silikti. O akşam kasık ağrılarım sebebiyle kan verdim beta değerim 44.44 çıktı reglime 5 gün varken. 3 gün varken tekrar beta ölçtürdüm 140 a çıkmış. Sürecim normal mi ilerliyor yardımcı olabilir misiniz🙏🏻