Yesimalmila Ummi pisik kremini kullanmadim ama yara kremini nemlendiricisini kullanip cok memnun kaldım. ki benim cildim cok hassas ve alerjik toza detarjana kabarir yara olur bi defa sürerim hemen yatıştırır.
Burcu35 Ummi yeğenimde sudokrem kullandık yine pişik oldu bepanthol baby pişik geçirdi ve şükür şuan yok
Aysenuroz Ummi canım pisik kremini cocuk icin kullanacaksan krem alma derim çünkü ılık papatya suyunu pisik olan yere sürdügnüzde bir kac kere geciriyor papatyayı kaynatn ama suyu ılk olsn sürerken
Ummi Baharkpln normalde cilt kremini felan kullandm memnunum cok iyi gelioda kararsz kalmstm pisik kremi nasil die alirim insallah 🤗
Lolipop Sebamed aldım hiç memnun kalmadım bepantol kullanıyorum şuan harika bir ürün tavsiye ediyorum