Merhaba arkadaşlar, tecrübe ve bilginize ihtiyacım var, 5 aylık bebeğim var en son geçen pazartesi kaka yaptı, bu zamana kadar böyle bir sorunumuz yoktu, ilk defa başıma geldi gazını çıkarıyor agrisi yok keyfi yerinde, kaka yapmıyor ve yapmak için de hiç ıkınmıyor, bilginizi ya da tecrübenizi paylaşır mısınız siz nasıl yol izlediniz