Canım emin ol bende oyle yim bizimde isim sorunumuz var ama içine sinimce ve kısmetinde varsa oluyor (bende yeni hamileyken allahım bana bi oglan cocugu nasip et adını Muhammed koyacağım dedim kızımın adıda esila naz eşimde Ahmet koyalım istiyo kendi kardeşinin adı kardeşi yurtdılında kayınvalifemlerde aynı şekilde. Şöyle bi sorun var Muhammed ayriyeten benim agabeyimn ismi Muhammed Ahmet koysam çokmu sacma olur uyumsuz olur Kı zaten Muhammed Ahmed aynı anlamda bilemiyorum artıkın allah yardımcımz olsn) ama gerçekten bi bakıyo sn isim kesinleşmiş hayırlısı olsn