Dün covid olduğumu öğrendim. Boğaz ağrısı, ateş halsizlikle acile gittim kan değerlerim çok düşmüş. Şu an evdeyim ateşim 38,3 e kadar çıktı ama evde duş ve soğuk uygulamayla düşürdük. Doktorda ateş düşmezse nefes almada sıkıntı yaşamaya başlarsan gel hastaneye yatırayım dedi. Bugün biraz öksürük başladı ama boğazım acıyo ondan kaynaklı diye düşünüyorum. Bu arada bebişte sıkıntı yokmuş çok şükür. Evde ıhlamur, karabiber, bal karışımı bol limonlu su ve meyve tüketiyorum başka ne yapabilirim. Bebek olmasa endişe etmem ama 3 senedir grip bile olmamıştım şimdi tam pandeminin sonunda covid olunca tedirgin oldum. 😞