yaren8m Ağrı barken hayatım bernat durumdaydı, sadece stres yaptım ama şuan çok çok rahatım. Hissetmedim bile. Normalde kırılarak cıkacak olan diş tüm parça halinde çıktı Allahın hikmeti o da :) dikiş falan atılmaya gerek kalmadı. Bebeğim de bi sıkıntı olmadı stres yaptığım icin biraz can acıtmalı tekmeler yedim o kadar 🫠