15+5 im kızlar ama genital bölgemde zonklama hissediyorum sanki böyle kalp atıyormuş gibi bi zonklama bu 1 hafta önce kanama yüzünden acile gittiğim zaman doktorum bana plasentanın aşağıda olduğunu söylemişti ama sıkıntı yok demişti iğne yapıp göndermişti ondan sonra böyle geceleri daha çok zonklama oluyor kaşıntı da oluyor içten içe kaşıntı sizce nedir bu? Yaşayan oldu mu? Tecrübelerinizden yararlanmak isterim. Kontrolüm ayın 9 unda biraz var diye sizlere soruyorum