pusatmom35 31 gün önce sezeryan doğum yaptım.şuan da kanamam sarı şekilde geliyor gün içinde çok az şekilde bu normal mi?
Dark pusatmom35 yok benim ilk gün biraz kan sonra hep su geldi sarı. Temizleniyor. Zaten 40. Gün kontrolu oluyor doktor bişey varsa söyler. Ama yoktur hep böyle, benim 25. Gün tamamen kesildi
pusatmom35 acemianneee_31 doktor görünümlü katil canımdan ediyordu beni plesentayi bırakmış içimde 11.gun kontrole gittim ultrasonda yabancı cisim gözüküyodu kürtaj yaptılar plesenta çıktı kocaman rabbim korudu. Dava açıcam 3 sene 4 sene ne kadar sürerse sürsün
acemianneee_31 pusatmom35 ayy bu olayları çok duyar oldu. Geçen birinin de rahimini almak zorunda kaldılar doğumda 😢
pusatmom35 acemianneee_31 benimde rahmim alinabilirdi hatta ölebilirdim de çünkü benim abes bir kanamam olmadı sadece ağrım vardı ama ben sezeryan ağrısı sandım plesenta kaldığını 10 gun kontrolünde öğrendim