Mrvsmt2502 Daha gece uykusuyla gündüz uykusunu ayırt etmek için çok küçük canım. Uzman değilim ama 4 buçuk yasında oğlum var. Oğlum kolik bir bebekti, gece uykularının düzene girmesi 6 ayı bulmuştu. Düzenden kastım yine uyaniyordu ama emip geri uyuyordu. Yani şuan deliksiz uyumak için çok küçük. Az sabır annesi❤ Uyku eğitimi falan veriyorlar instagramda görmüştüm. Belki işine yarayan bilgiler edinebilirsin bi arastır. Ben tecrübemi aktardım sana. Tabiki her bebek aynı değil. Sağlıkla büyüsün yavrun. Tek sıkıntı uyku olsun. Geçip gidiyor, şuan oğlum 4 buçuk yaşında biraksam öğlene kadar uyucak😅😅