Almla Kızlar ne durumdasınız ilk zamanlar erken gelır dedi doktor şimdi de gözüne bakıyorum gelsin diye 😁😁😁😁😁
Gorkemm Almla 36 dan beri doktorlar ha geldi gelecek diyorlar en son geçen hafta 2-3 güne gelir dedi doktor sonuç 39+6 olduk hala gelen giden yok 😂😂
Rabiaugur Almla bende 37+3 ben gelmesini istemiyorum ama 39 haftalığa gün alıcam sezeryan için ondan önce gelmez inş
Almla Gorkemm hahahaha sağlıkla sıhhatle gelsin de canm bize de öyle dedi 32 den bu yana geldi geleeck diyo 😂😂😂😂
Almla Happymom63 ayaklarm ödem oldı kız zor adım atmama rağmen hergün yürüyorum bide asansör de yok evde
Gulsah_13 38+4 üm bende bugün. kızımı 39 da doğurmuştum heralde bu da 39 da doğacak ama bugun aşırı bulantım ve istifta edesim var yaşayan var mı