Eisrdn Sıra benim doğum hikayemde. Burdaki hikayeleri okuyarak yeri geldi mutlu oldum yeri geldi huzunlendim. Gelelim hikayeme. Hamileliğim cok rahat geçti. Ne midem bulandı ne basım döndü. O yüzden bir dokuz ay daha taşıyabilirdim. Son zamanlarda sadece bel ağrısı ve ayaklarimda ödem vardı. Doktorumla 39.haftada spinal sezaryen doğum için anlaştık. O gün geldi sabahtan gittik hastaneye. Beni ameliyathaneye götürdüler. Belime iğneyi vurdular. Ayaklarima sıcaklık yayıldı ama tam bir uyuşma olmadı ne yazık ki. Parçalı uyuşma olmuş anestezi uzmanı da uyutalım en iyisi seni dedi. Her ne kadar bebeğimin karnımdan çıktığını görmek o ana tanıklık etmek istesem de uyusmayinca mecbur genel anestezi oldum. Uyandığımda minik kızım mışıl mışıl uyuyordu. Emzirme çabaları oldu. Göğüs ucum çok olmadığı için silikon uç aldım. Biraz biraz emdi onunla. Şimdi yanımda bakıp bakıp seviyorum minik kuzumu. Darısı tüm isteyenlere olsun inşallah. Çok güzel bir duygu. Sezaryen ile ilgili sorularınız varsa yanitlayabilirim kendimce
Tarcininannesi Eisrdn hayırlı olsun evladınız,,sağlıkla büyütün inşALLAH...sezeryan kendi tercihiniz miydi??eğer öyleyse niçin tercih ettiniz??
Eisrdn Tarcininannesi tesekkur ederim. kalbim ile ilgili bir takim sorunlarım var o yüzden riske atmamak için sezaryen tercih ettim
Eisrdn DilaraIrenGle tam olarak bende bilemiyorum. Önümde perde vardı. Karnıma çimdik atar gibi acı hissettigimi soyledim. O yüzden genel anesteziye geçtiler. Çimdik atar gibi acıyı ne yaparak hissettirdiler bilemiyorum kesi atmış olabilirler
Eisrdn Flz kızım doğduktan bir saat sonra odaya getirilmisim bende. Odaya geldiğimde ameliyat yerimde yanma vardı. O biraz zorladı beni. Sonra ağrı kesici iğne yaptılar geçti ağrı sızı
Womane Eisrdn ne kadar surdu acaba yanmaniz benimde iki haftam vAr cok korkuyorum uyusukluk gecikten sonra ki agrilardN
Eisrdn Womane ağrı kesici vurunca geçti hemen. Ama ağrı kesiciyi yanmam başlayınca vurmadilar saati var diyerek. Bir saat beklettiler o yanmayla beni