Busraseyma Selam kızlar 34+3üz biz dün nişan geldi doktor açılmanın olmadığını sakınında olmadığını söyledi ama bugün belimde bi ağrı var bebegimin kilosuda 2200 gr sizce doğum başlıyo olabilirmi yoksa daha yoğun bi ağrımı olmalı
DMMC Busraseyma nisan tek seferde gelip bitti mi yoksa devam ediyor mu…benim nisan 3 gun boyunca akinti seklinde geldi hep doktora gittiginde bebegin suyu azalmis kalbi cok hizli atiyor diyip doguma almislardi ..Sancimda yoktu suni sanciyla oldu
Busraseyma DMMC baya fazla gelmişti zaten sonra bidaha gelmedi bugün belim ağrıyor dün pazar olduğu için devletin aciline gitmiştim bilmiyorum çok güvenemedim doktora ağrı olursa gelirsin doğurursun dedi ama daha 34 haftalık ciğer geliştirici filan vurmaları gerekmiyormu
DMMC Busraseyma igneyi vurmalari lazim di benimde 34 de gelisim geriligi var sancim cikmisti nstde hastaneye yatirip 2 doz coger gekistirici yaptilar
DMMC Busraseyma akinti beyaz olan beyaz olanla birlikte kahverengimsi kirmizi leke olur yogun olur az da olsa geliryormu
Busraseyma DMMC enfeksiyon için baya bi fitil ilaç kullandım daha dün bitti zaten oda kahverengilik yok bugun