erolgulsah 2 aylık oğlum tüm parmaklarını açabiliyor fakat iki elininde bas parmaklarını hâlâ açamıyor aranızda bu durumu yaşıyan var mı sizce bi sorun var mı ilk çocuğum bilmiyorum o yüzden telaş yapıyorum.
Aslan02 erolgulsah bende varmıs bu canım. Tetik parmak deniliyor tıpta. 13 yasıma geldiğimde ameliyat olmustum. Ama herhangi bi sorun olmadı bende sadece psikolojik açıdan istemiştim. ❤️🥲