Dün akşam düğünde otururken Bi anda oturamadım kasıklarım karnım sancı girmeye başladı belim sırtım felaket agrıdı kalkınca daha da kötü oldum zor yürüdüm. Girip çıkma değil sadece girdi çıkmadı. Acile gittim parmak ucu açıklık dedi yani yok gibi bir şeymiş nst de en yüksek 30 sancı çıktı. Geri eve geldim ilk gebeliğim ne oluyor şimdi anlamıyorum ne yapmam lazım bilgi verir misin doğum başlıyor mu Açılmam artar mı yoksa bu söylediğim açıklık önemsiz bir şey mi 36+3 deyim