Aleyyaleyy Sancım yok hala doğumu bekliyoruz ama bizimkinin gelmeye niyeti yok böyle olan var mı acaba ?
Ozlem16092018 Aleyyaleyy cnm bende bugün 39+5 im paZartesiye kadar doğum başlamaz ise suni sancıyla başlatıcaklar 1 cm açılmam var sancım yok sanırım dünde nişanım geldi
Cekun Ay aynen bende bekliyorum bekliyorum gelen giden yok kızım yerini çok sevdi galiba son 2 gunum kaldı
Betussss ElifKarata hahahaah kız sen doğurda bende doğurcam😘😂😂Suan kendimi sana adapte ettim her posta görüyorum seni🤗
Aleyyaleyy Ozlem16092018 bugün doktora kontrole geldim ondada bakamadı öğle arasına girdi bebeğin pozisyon değiştirdiğinden korkuyorum sancım var fakat ilk doğumum hiç bişey bilmiyorum her geçen gün korku sarıyor
ElifKarata Betussss 🤗🤗🤗 sende mi brütüs ☺️☺️ Rabbm uzun ömürler versin sağlık versin canm hıkayene etiketle beni