Oylesine6161 bir ay önce doğum yapmış ikiz annesi olarak korkutmak istemem ama çok kolay değilmiş arkadaşım 😌 doğumdan bir hafta sonra eşimle bebeklerimize bakmaya başladık. Eşim izne ayrıldı bir ay. İnanın o olmasa ne yapardım bilemiyorum. Bu süreçte annemde çok yardımcı oldu ama çalışıyor sadece akşamları geliyor eşimle biraz nefes alıyoruz. Bebekler aynı anda uyandığında çok zor oluyor. İnşallah ilerde her şey daha kolaylaşır. Eşim yakında işe başlayacak yanlız kalacağım nasıl olacak diye düşünüyorum 😌