Zuhalsareelif Kızlar devletde acilde acılmaya bakıyorlar ama muanede bakmıyor doktor .ılerı derecede enfeksıyonumda var . Bı kac gundur karnım sureklı olarak ayaga kalktıgımdan andan acayıp sert kasılma gıbı sancımda yok malesef.ne yapsam acaba ?
FeriDee Zuhalsareelif söyleyince de mi bakmıyolar bnde 39.haftadayım bakmadi hiç. Sizin dediğiniz gibi kasılmalar bnde de oluyo ama hiç demedim dra nst bile istemedi benden çünkü
Zuhalsareelif FeriDee nst ıstıyorlar hatta bebek oynamasa ıkı kere cektırıyorlar ama acılmaya bakmıyoruz dedı banada .gun gectıkce streslenıyorum cunku karındakı kasılma bebegıde strese sokuyormus kakasını fılan yapabılır dıye duymustum sagsalım kuacımıza alsaydık hayırlısıyla.bırde eger futbol topu gıbı oluuorsa rahım kasılmasıymıs
ahenkk_1224 Zuhalsareelif hangi sehirdesiniz ki. Benim nstye bile doktor 33. Haftadan itibaren başlamıştı ilk gebeligjmde düşük riski vardı.
Miracinannesi_52 Zuhalsareelif benim bebeğim de top gibi toplanıyor karnımın bir tarafında çok az hareket ediyor bir de 38. haftada sancısı mı var acaba
ahenkk_1224 Zuhalsareelif Allah Allah ilk gebeligimde kontrollerimin bir kısmı o hastanede oldu ve doğumu orda yaptım. Normal muayeneye gittiğimde de doktor bakmak istedi hatta benden dolayı bakamadı. Nst de 33. Haftadan itibaren girdim. Size niye öyle denk gelmiş acaba 🤷♀️
Zuhalsareelif Miracinannesi_52 valla bugun acıle gıtmeyı dusunuyorum annem dıyor hareket edıyorsa sancın yoksa bosuna gıtme bende catı muayanesı yaparlasa belkı dogum baslar 😂kızım kılolu ırı ılerıkı haftaya kalırsa normal doguramam
Miracinannesi_52 Zuhalsareelif o çatı muayenesini 2 kere oldum doğumu tetiklemiyor bana göre hala bekliyorum 🙃
haklisinesracim Zuhalsareelif açılmaya bakma sebepleri zaten doğumu tetiklemek. Yani çatı muayenesi denen şey de o normalde doğum başlamadan kimse kimsenin çatı durumunu bilemez dar mı geniş mi amaç tetiklemek. O yüzden devlet hastanesinde genelde 40 haftadan önce açıklığa bakmazlar özellikle ilk gebelikte.
Miracinannesi_52 haklisinesracim benim ilk gebelik 36. Haftada ntsde sancım çıktı doktor 3 kere alttan muayene etti 2 hafta geçti valla hala tık yok bende tetikledi diye sevinmiştim
Miracinannesi_52 haklisinesracim aynen öyle valla o kadar muayeneden sonra dedim heralde nişan falan gelir o da gelmedi 😂