Omev Kızlar bir anda böyle halsizlik düşüyor bayılacak gibi oluyorum hiç birşey edemiyorum tatlı birşey yiyince toparlıyorum ama bir kaç saat sonra yine aynı oluyorum bu durumu gebeliğinde yaşayan var mı?
ipekveatlas Omev benim öyleydi evet uzun süre aç kalmamaya özen göstermelisin sık sık az az yemeye çalış ki şekerin düşmesin
Eda3 Omev canım bunu çok sık yaşadım ve insülin direnci olduğunu öğrendim sık ve az beslenmeyle düzeldi benim şekeri de çok azalttım şekerini aniden yükselten şeyler değil de yavaş yavaş yükselten şeyler Yemen gerekiyor geçer merak etme biraz dikkat edince 🙏
Momy_eyyuptalha Omev benim çok kötü düşüyor terleme ve bayılma noktasina geliyorum bende tatlı bişeyler yiyordum geçiyor aç kalmamaya özen göstermeliyiz ama sürekli de yiyorum ben 🤭🥰