hamile olduğumu öğrendiğimde başlamıştı kabuslar eşime yalvarıyodum artık nolur uyuma benden sonra uyu diye.. ilk trimester öyle geçti ikinci çok iyiydi,üçüncü trimester da yeniden başladı manyak gibi uyanıyodum ne gördüm az önce ben öyle diye sorguluyodum hayatı.. doğum yaptım daha beter dediğin gibi bide gidip anlamlarına bakıyorum halbuki inandığım yok:( bebeğim emdikten sonra kusuyo ve burnundan geliyo sürekli az önce o kafayla yattjm rüyamda bi bebek şırıl şırıl ağzından gözünden her yerinden kusuyodu:(( yani psikoloji hormonlar duygusallık bir araya gelince rüyalar kaçınılmaz oluyo korkma yalnız değilsin