Dilaradilaraa Merhabalar 33 haftalik gebeyim karnimda sanki tas var nasil sert oluyor uzun suruyoe ve bu surekli oluyor uyuyamiyorum bugun ter basiyor nefes almada zoelaniyorum o tas gibi his geldikce sizce bu nedir dogum sancisimi
Emine003 Dilaradilaraa canım bu anlattığın kasılma bildiğim kadarıyla sıklığı önemli çok sık oluyosa bi doktora görünmende fayda var çünkü haftan da daha küçük sayılır canım
Fatma-mevadanis52 Dilaradilaraa sen bi doktora git dogum sancisi dilse bile ne oldugunu ogren suyun geldiyse yada nisan diyolar kan geldiyse belki dogum sancisidir 😇
Emine003 Dilaradilaraa şöyle söyleyeyim canım 35 haftalıkken ben hissetmedigim halde nst de düzenli kasilmalarim çıkmıştı ve doktorum durdurmamiz gerekir yoksa kasılmalar bebeği ite ite doğum başlar dedi bi hap vermişti bir iki hafta kullandım sonra yine nst günü vardı bu sefer sancı kasılma çıkmadı canım