Sedaaa95 10 gündür vücudumda bir şeyler çıkıyordu bugün iyice arttı biraz baktım aynı gül hastalığında olduğu gibi her yerim 😔 Bunu yaşayan var mı bebek için zararlı mı nasıl geçti bilen var mı?
yagmur_s Sedaaa95 bebek için bilemiyorum ama ben de geçirmiştim. Bir krem vermişti tüm vücuda sürülüyor. Sıcak çok etkiliyor terledikçe kaşıntı da oluyor 🤦🏻♀️ dermatolojiye gitmenizde fayda var
Sedaaa95 Jadeksc Nasıldı peki neden olmuştu? Ya böyle göbeğimde bacağımda çıktı küçük küçük kızarıklıklar ve o kadar kaşınıyor ki. Birde kremin adını hatırlıyor musun
Sedaaa95 Bora5832 Bende stres yüzünden olabildiğini okudum. Bebekle alakalı bir sorun çıkarır diye korkuyorum
Bora5832 Sedaaa95 doktor o zaman bana her insan hayatında bir defa geçirebilir demişti.İnsallah bir sıkıntı olmaz bebekle ilgili.
Hayal-123 Sedaaa95 doktora git bence canım ben ilk hamileliğimde oldum onda da bebeğimi kaybettim bunla alakası var mı bilmiyorum inş bisey olmaz canım
Oesra Ben nişanlıyken geçirmiştim kesinlikle cildiyeye gidin hamileyken ilaç, krem tehlikeli. Açık havaya çıkın bol bol, kötü düşünmeyin. Geçmez diye de düşünmeyin geçer ama siz öyle düşünürseniz stres kaynaklı geçmesi yavaşlar.
Htcnal Sedaaa95 Hamile değildim oldugumda .Kortizon igne , kortizon icerikli pomad ve bir hap ile gecmisti . Gebelikte tedavisi nasil oluyor bilemiyorum.Gecmis olsun.
[silindi] Sedaaa95 İnstagram da popular dermatology sayfası var orada çok bilgi var bakabilirsiniz. Msjlara da genelde cvp veriyor bi sorun isterseniz