Limonlucheescake canım bebek düşündüğümüz ay yumurtlamanın yüksek olduğu güne önem vermiştik ve yataktan da 30 dk falan kalkmadım yastık koydum ama o ay hamile kalmadım. Birde avukado portakal çok yedim etkisi olduğunu düşünüyorum, birde doktora göründüm her hangi bir sıkıntım varmı diye fitil ve folik asit vermişti o ay, ama olmadı. Diğer ay adetim bittikten sonra yumurtalamamın 3 gün öncesi, yumurtlamanın yüksek olduğu gün ve 3 gün sonrası ilişki yaşadık planlı olarak diğer ay adetim bir gün geçti ve test yaptığımda hafif silik çizgi çıktı. Ertesi gün kan verdiğimde beta 79 du. Sana tavsiyem doktora git bir baktır akıntın herhangi bir sıkıntın varmı birde zaten bebek düşünenlere folik asit desteği veriyorlar ayrıca bunu içeren gıdaları araştırıp tüketmeni tavsiye ederim. İlişki sonrası kalkmadan belinin altına yastık koy eskiler ve tecrübelilerin önerisi🙏🏼☺️