Zeynepct çok geçmiş olsun Rabbim sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah bnim de iki duşugum oldu ama çok şükür 3 evladım var eşim korunuyor bnde eşimde 4. Çocuğum olsun istiyoruz ama eşim bu zamlardan bu hayat şartlarından dolayı biraz daha zaman geçsin bakalım ne gostericek durum doyur bnde yaşımız geçiyor ya olsun yada bu konu iyice kapatalım diyorum eşimde kapatmak istemiyor ama olsun da müsade etmiyor biraz sitesli günler yaşıyoruz 🙂adet gecikmesi de olunca acaba hamilelik var mı diey ama yok adet oldum bu gün bu sefer 10 gün geciktim