Hayırlı geceler kızlar 41. Haftamda gelmeyen bebisimle yarın sabah sezeryan yolculuğumuz başlıyor İnşallah devlette ki doktorum suni sancı ile doğumu baslaticagini söyledi fakat hiç açılma ve sancım olmadığı için ben ozeldeki doktorum ile yarın sabah sezeryan olmayi tercih ettim ilk çocuğumu normal doğurdum bu sezeryan olacak ikisini de deneyip tarafımı secicem hangisi daha olanaklı ve iyi se doğumdan sonra hikayem ile paylaşıcam bana dua edin İnşallah kizlar çok heyecanlıyim rabbim cümlemizi bir havazda kurtarsın İnşallah 💕💕💕