35+6 gözüküyo sistemde ama bebeğimiz 10 gün önden gidiyo , dün gece kasılmalarım geçmeyince gece hastaneye geldik alttan muane oldum ve 1 cm açılma gözüktü yatışım yapıldı sabah çıkarım sandım sancılar gözüktü düzenli şekilde şuan gayet iyiyim serumlar yedim iğneler oldum corona testi vs vs . 2 gün çok hızlı bişeyler yaşadım yarın doktorum görücek hafta sonu yoktu hastanede ona göre çıkıcam inşallah bebek önde gidiyo iyice zorlanıyorum artık , nöbetçi doktor bıraksam gelir ama gelmesini istemem dedi bir gün bile dursa beni mutlu eder diyo bakalım nolucak artık ya