5 haftalık hamileyim ilk gebeligim hic bilgim yok internette yazilanin aksine yasayip gorenlere sormak istiyorum. Göğüslerim küçücük olmasina ragmen kocaman oldu ozellikle sag göğsüm cok sisti ve kopkoyu renkte uclari kocaman bu normal mi . Kadinlar kulubunde 30. Haftadan sonra olur normalde falan yazmislar