minik_mucizemmmm Merhaba anneler hastane çantalarınızı hazırladınız mı? Bebişin eşyaları hazır mı neler eksik? Kaç kilo aldınız? benim gibi ödeminiz var mı özellikle ayaklarım poğaça gibi oldu ve çok yanıyor 🤭🤭
Gamzer minik_mucizemmmm 35+3 haftaliğiz. Hastane çantamız hazır. Ödemden ayaklarım 40 numara olmuştur. 34. Haftada tartıldım 18 kilo almışım 🙈😂
Ezgiduru minik_mucizemmmm daha bugün yıkadım çamaşırları kuruyacak sonra ütü yapılacak daha benm pijamalar falan duruyor valla. . yavaş yavaş yapacaz artık. En son 6 kilo almıştım sabah kontrolüm vae bakalım ilk nst ne.de gireceğim. Ellerim ayaklarım birer poğaça benimde ve yüzüm de bı poğaça 🤣🥲
minik_mucizemmmm Ezgiduru ben de 10 kilo aldım bizim doktorumuz henüz nstye çağırmadı sizde ekstra bi durum mu oldu 🙂
Seda5885 ahenkk_1224 evet üç kilo aldım bebeğim 31 de 2200 kilodaydı ama ben hiç abur cubur yemedım hep saglıklı seyler kuruyemıs,et falandı onla alakalı sanırım
Duyguuuu0 Seda5885 alakası yok bence bende hiç abur cubur yemedim kuruyemis süt kaşar peyniri avokado et tavuk ekmek neredeyse hiç yemedim diyebilirim hep bebeğimi besliyecegim yiyecekler yedim yine de 10 kilo aldım
Laylaycizi_96 minik_mucizemmmm 34haftalıgız ayak yanması bende de oluyor 😣henüz hiçbisey almadık ay basından sonra gidecegiz alısverise ilk kızımda herseyi ablam almıstı yine bu haftalardaydım henüz hazırda bisey yok yani 😁arada bir stres oluyorum doguma gitsem hazırda bisey yok diye sonra geciyor bi günde alır yıkar hazırlarsın diyorum
Dilarabozdemir minik_mucizemmmm hastane çantamı hazırlamadm 1-2 eksiğim kaldı ama birkaç eşyasını yıkadım ütüleyeceğim. Şuan 31+3 üz 34. Haftaya kadar hazırlamış olurum inşallah ♥️ ilk hamile kaldığımda -5 kg verdim 6 ay hiç kilo almadım 7. Aydan sonra 4 kilo kadar aldim hala hamile kaldığım kiloya varamadım 🙈 nasıl oldu bilmiyorum ama kilo almadan doğuracağım heralde ödemim de hiç yok şişkinliğimde
Zemheri58 11 kilo aldım 32+4 ödemim de bugün olmuş biraz yüzüğün dar geldi oradan anladım bu konuda rahatım sanırım