5 gün önce doğum yaptım hastane odaları tertemiz konfor var ama ebeler doktorlar tam bir rezil asla sizinle ilgilenmiyorlar beni çıkartın diye yalvarıyordum 4 cm açılmayla doğum anında hava alıp gelıyorum diyordu doktor diğer odada Suriyeli bir kadın doğumum geldi demiş hemşire daha var diyip çıkmış kadın tuvalete gidiyor çocuğu yere düşmüş orda o da ölmüş annemler anlattı ben çıkınca hatırlamak bile istemiyorum oradaki 2 günümü bende özele kontrole gittim devlette olsun doğum dedim ama sen yapma allah korudu bebeğimi