Rabia-66 kızım şuan 9 aylık, ilk kontrolümde doktorum sağda tutmuş genellikle erkek olur bakalım sende tutacak mı dedi. Kızım oldu. Şuan 2.ye gebeyim, bu da sağda %80 erkek dedi (farklı bir doktor) ama 13 haftalık olduğum için bekliyorum daha cinsiyeti. 🙃