Sonaypin canımmm ne güzel kalbin var, çoğu zaman kimse bir şey vermiyor genelde hediyeliklerden veriliyor ben hemşireyim, ama bir kez bir hastam bana hediye vermişti asla unutmam, o kadar mutlu ediyor ki hemşireleri böyle şeyler anlatamam🌸🥰🥰🥰 para vermeniz gerekmez zaten çok masrafınız oluyor kimse de beklemez emin olun ama birer hediye çok mutlu eder🌸