Eylulsmom_02 Kızlar ilk gebeliğimde hiç fark etmedim ne zaman çıktığını ama şimdide sürekli bakıyorum acaba ne zaman görücem diye sizde ne zaman kaçıncı haftada çıktı hatırlıyan varmı ?
Sevgiiss Eylulsmom_02 benim 16. Haftamda çıktı 😂 şimdi 17 yiz belli oluyor ama koyulaşır mı bilmiyorum incecik çizgi
Eylulsmom_02 Demettugba_ hamile kadınlarda göbek cizgisinden aşşağı ve yukarı siyah bi çizgi oluyor o 🥰😇
Asil_hatun T1996 benim 2 oglumdada çıktı şimdi 14 haftalığım çıkmadı sizin cinsiyeti bellimi acaba cinsiyete alakası varmidr kıza benziyor dedi bize
T1996 Eylulsmom_02 valla bilmiyorum hiçbir çizgi yok hatta bacaklarım lazerli gibi oldu tüy çıkmıyor falan millette artar hamilelikte herkes mersine ben tersine🤣🤣
Nahirep T1996 benimde tüylerim bitti gibi bacaklarda kollarda kaşlarım ve bıyıklarım çıkmaz oldu keşke kalıcı olsa😂😂😂😂
Eylulsmom_02 T1996 tam yerinde bi laf kız ne güzel he bırak çizgi çıkmasın tüy kalmamış şanslısın maşşallah 🥰🙏🏻
Birkuzucukbeklerken T1996 yaaa ne güzel bende kendimi erkek gibi hissetmeye başladım orman gibi bütün vücudum sırtım göbeğim bacaklarım 🤣🤣🤣🤣
Eylulsmom_02 Sevgiiss koyulasıyor doğuma kadar 😅 sonra hoop doğumdan sonra yavas yavas gidiyor mesela başka bi ülkede çocun haftası o çizgiyle hesaplanırmış çok dikkatimi çekiyo ya
Sevgiiss Eylulsmom_02 bende 16 . Haftada birden belirdi şok oldum ilk hamileliğim birde. Baktım internete 20. Haftadan sonra çıkar diyor ama benim çıktı
Eylulsmom_02 T1996 ayy düşünsene doğurdukdan sonra daha beter kıllanma oluyomuş 😂😂😂😂 çıldırıyorum 🤣🤣🤣🤣
T1996 Eylulsmom_02 işte öyle olursa çıldırırım saçımın dökülmesi sıfır şuan doğumdan sonra aşırı dökülecekmiş mesela inşallah kıllarda da öyle olmaz🤣🤣🤣