2bebe1gebe Ruveyda_baskapan yani ben şöyle hesaplıyorum şuan 28+5im 10 kasımda gebe kaldım 10Aralık =1 10Ocak=2 10Şubat=3 10Mart=4 10Nisan=5 10Mayıs=6 10Haziran=7😂 başka türlü işin içinden çıkamıyorum
Gzmyksl Ruveyda_baskapan benim de bu konuda kafam çok karışıyor 23. Haftadayim. Haftaya bakarsan 1 hafta sonra 6 aylık olmam gerekiyor. Güne bakıyorum 164 gün. 182 gün olduğunda 6 ay tamamlanıyor deniliyor.
Limonzeytin Ruveyda_baskapan Baya baya 😁 göbüşlü oldm son zamanlarmda nasl olurum merak içindeym şmdiden böyleysem 😊
Seydaisik 2bebe1gebe Benle aynısın aynı günümüz :) https://budizzz.com/pages/kac-aylik-hamileyim Buradan takip edebilirsin 🥰 6 ay 3 haftalık hamileyiz ☺️
fayli 40 haftaya tekabül eden hamilelik süresi 280 gün. Yani bir trimester(3 aylık dönem), 93-94 güne tekabül ediyor. 186 günü tamamladıysanız 6 aylık hamilesiniz. 24 hafta 6 aya tekabül ediyor gibi düşünmeyin çünkü bazen bir aya beş hafta sığıyor