Emine003 Yigit-and-mother bizim de son 15 canım ama şuan biraz ağrılarım var gibi yalancı ağrılar mi bilmiyorum 🥰
AselLinaMom Yigit-and-mother bizimde son 42 ama bence daha erken gelir 38 yada 39. Haftada doğururum gibime geliyor hayırlısı olsun İnşallah sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin Rabbim 🤲🏻🥰🥰
Emine003 Yigit-and-mother benim erken doğum riskim vardi kuzum rahîm ağzı kısalığından dolayı yani heran artık herşey olabilir 😅 tek korkum doktorum yok kongreye gitti 1 Haziran da dönecek inşallah doktorumu bekler oğluşum 🤲🥰🌺
Yigit-and-mother Emine003 Bekler inşallah kuzum herkese givenilmiyor maalesef azcık daha sabretsin bebiş 😄
Emine003 Yigit-and-mother evet evet canım gerçekten kendi doktorumu dört gözle bekliyorum 😅 inşallah o gelince doğar çünkü dediğin gibi her doktora güvenilmiyo ben doktoruma çok güveniyorum inşallah Rabbim hepimize sağ salim hayırlı kolay doğumlar nasip etsin inşallah 🤲🥰