Zeynppppp evet kusarken iğrenççç tadı geliyor bende bayadır içmiyorum kan ilacımın içinde az miktar folik asit var bide d vitamini alıyorum. Ama içmedim decaviti bazen midemi iyi hissetiğimde içiyorum. Kusarken balık tadı getiriyor ağzıma 2 katı kusturuyor🤮🤮