Kevser-ozdemir ilk doğumumu özelde ikincisini şehir hastanesinde yaptım ve emin olun ozelden hiç bir farkı yoktu hem çalışanların ilgi alakaları hem doğumda ilgilenmeleri sohbetleri odaların temizliği vs hersey çok çok güzeldi . Ayrıca özelde asla görmediğim için doğum yaptıktan hemen sonra odama emzirme danışmanı geldi ve bir saat ten teması yaptırdı sezeryan olmama rağmen sütüm o temasta geldi çok güzel ilgilendiler . Odalar tek ve iki kişilik boşluk oldukça tek kişilik odalara veriyirlar ben şansa tek kişilik odadaydim başka merak ettiğiniz varsa yardımcı olabilirim . Daha önce açtığım bir post vardı dilerseniz ordan da bakabilirsiniz herşey detaylı yazıyor diğer arkadaşlarda yorum yapmıştı