Deryaa_1 baston model en güzeli. Bende e bebeğin travel sistemi vardı kullanamadım doğru düzgün çok hantal ve ağır bir araba. Gratiste, marketlerde falan resmen reyon aralarında sıkışıyordum çocukla 😂 daha sonra sattım Quiny zapp xtra modele geçtim. Rahatlıkmış resmen